Türkiye Cumhuriyeti

Londra Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Çalışma Ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi (alo 170) Hakkında , 19.02.2014

Bilindiği üzere Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi (ALO 170) 15 Kasım 2010 tarihinde hizmete girmiştir. İletişim Merkezi çalışma hayatı ve sosyal güvenlik hakkında her türlü;
• Soru,
• Öneri,
• Eleştiri,
• İhbar,
• Şikâyet,
• Başvuru ve taleplerinizi,
etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturabilmek amacıyla kurulmuştur.
 
İletişim merkezi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.
 
ALO 170 İletişim Merkezine gelen tüm çağrılara uzmanlar doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen cevap üretilemediği durumlarda ilgili kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilerek en geç 72 saat içerisinde taleplere cevap verilmektedir.

Yurtdışında yaşayan vatandaşlarımızın da bu hizmetten faydalanması amacıyla yapılan çalışmalar tamamlanmıştır.

İngiltere’de yaşayan vatandaşlarımız aşağıdaki numaraları arayarak ALO 170 İletişim Merkezine ulaşabileceklerdir.

• +90 216 170 12 22

• +90 216 170 11 22

• +90 212 170 00 00

Vatandaşlarımıza saygıyla duyurulur.